يکشنبه ۴ آذر
خواب یا بیداری؟ شعری از پریسا لطفعلیان
از دفتر وصال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۶۲۴
بازدید : ۵۶۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب پریسا لطفعلیان
|
او در آغوش تو آرمیده است
خواب یا بیداری؟
از تو تعبیر خزان سپیده است
بر کویر بدنم میباری؟
تومرا به خاطرت می آری؟
من همان کهنه انارم که برآن شاخه سست
در نگاهت موجیست
ساحل صورت او خیس نوازش های توست
او که در پرده نور
همچو خفاش کریه است ولی میرقصد
دلم از سایه او میترسد
نفسم میلرزد
من پری سان بودم
اوپریشانم کرد
آمدم با افسون دلکش ولیلا گون
تاشبی از تو بسازم مجنون
او پشیمانم کرد
من چنان گوهر ذی قیمت وزرین بودم
او چنین خوارم کرد
اوکه از مهرتو بیزارم کرد او مرا بی مه وبیمارم کرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.