جمعه ۲ آذر
شب از نیمه گذشت ، اما ... شعری از زهره طغیانی
از دفتر پنجره ایی رو به دل نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ۱۲:۰۴ شماره ثبت ۱۸۳۰۶
بازدید : ۹۴۱ | نظرات : ۷۲
|
آخرین اشعار ناب زهره طغیانی
|
شب از نیمه گذشت اما ،
چشام بی تو نمی خوابه
دل بی ســـر پناه من ،
واست هر لحظه بی تابه
شب از نیمه گذشت اما ،
هنــــوزم ، من فراموشم
واست حتی مهمم نیست ،
که با غصــه هم آغوشم
دلم کِز کرده باز اینجا
میـــون باوری غمگیــن
یه بُغضی تلخ و ناپیـــدا ،
نشستـــه رو دلم سنگین
شب و زخـــم تب آلود و
من و این کوچه ی بیدار
یه حسِّ سرد و بی رونق ،
من و فانوسکی بیــــــزار
تموم نیمـــه شب ها رو
دلم با یاد تو ســـر کرد
نمیگم ، دیگه بیهودَ س
که چشمامو غمت تر کرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.