جمعه ۲۵ آبان
مدرسه... شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۱۸۱۷۶
بازدید : ۱۰۹۴ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
خسته ام عمريست از درس و كتاب مدرسه
تا به پايان بردم اين راه خراب مدرسه
پيش تر از شوق درس و دفتر و تحصیل علم
جمله شبها ديده ام مي ديد خواب مدرسه
شادكامي،تلخكامي ،خنده ها و اشك ها
دیده ام یک عمر در راه سراب مدرسه
زير سرما ودم گرما و باران و تگرگ
داشتم در سينه يك عالم شتاب مدرسه
تا سوار چرخ دانشگاه گشتم روزو شب
پشت كنكوري زدم پا در ركاب مدرسه
تا كه از شش سالگي بر بيست وشش سالي زدم
بيست سالي ساختم با آب و تاب مدرسه
بارها گفتم كه اين تكرار باطل بهر چيست
عاقبت پيدا نكردم من «جواب مدرسه»
***
4/89
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.