سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر حسن کثیر(عبداللهی نسب)
آخرین اشعار ناب حسن کثیر(عبداللهی نسب)
|
عاشقانه/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بزرگوار این برای سومین بار است شعرتان به صورت ناقص به دست ما می رسد!!!!
خواهشا کل شعرتان را در کادر پائینی که بزرگتر است و در کنارش متن کامل شعر!نوشته بنویسید یا قرار دهید و تنها یکی دو بیت از هر کجای شعرتان که دوست دارید در کار کوچکتر که در کنارش خلاصه شعر! نوشته شده را بنویسد .
موفق باشید
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.