جمعه ۲ آذر
باران شعر شعری از سهراب باقری
از دفتر آواز های سوخته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ۰۰:۵۲ شماره ثبت ۱۷۹۷۴
بازدید : ۸۶۱ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب سهراب باقری
|
1
ابر سیاه درد
باران شعر
بگذار تا ببارم
غمناکی دلم را
2
شعر زندگی
شعر درد است.
شعر
عطر بهار نارنج است.
3
شعر
آواز خوش پنجره هاست
کاش
یک پنجره ای
رو به دلم
باز شود
4
ماه
کامل که شد
هندو وار
خاکستر دلم را
به گنگ نگاهت
می سپارم
بهرام راببین
چگونه
دل به آواز زهره
سپرده است
5
باد بادگی
به هوایت
هوا کرده ام
آسمان دلم
پر از هوای توست
6
چه صبح زلالی وُ
چه نماز روشنی!
گنجشک ها را می گویم
گنجشک ها
هیچگاه نمازشان
قضا نمی شود .
7
هرچه برگ بوده برده است وباز
از تمام دست ها
تهی تر است
دست های باد
8
بوی بهار شعر وُ
بوی بهار نارنج
پر کرده حجم کوچه هایت
از توست پیوند من با شعر
ای شعر تر
شیراز !
برازجان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.