جمعه ۲ آذر
از سر دلتنگی شعری از لیلا اریا
از دفتر کوتاه های دلتنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۱۷۹۰۵
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب لیلا اریا
|
وپاییز از جایی شروع شد
که باد
قصه رفتن تو را
در گوش برگ زمزمه کرد.
"لیلا اریا"
قرار بود
با تیر و کمانی بیایی
و بشکنی
شیشه بغضم را
.........."لیلا اریا"
.....................ا
از بس دخیل بسته ام به شعر
امدنت را
ترسم بند بند شعر تاب نیاورد
نبودت را........
"لیلا اریا"
........................
انکه دوستش داشتم
و
دوستم داشت
خاطر مرا دست باد سپرد
"لیلا اریا"........
.......................
امدنت را به کدامین شعر
وعده داده ایی
که قافیه قافیه
بودنت را ردیف میکند......
"لیلا اریا".........
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.