يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ژاکان باران ملکشاهی
آخرین اشعار ناب ژاکان باران ملکشاهی
|
آخرين ترانه
ایـــــــــن آخریــــــــــــــــــــن ترانمه
به اسم تــــــــــو، برای تـــــــــــــــو
برات میـــــمیـــــــــــرم که بگـــــــم
دنیـــــــــــــــای من فدای تـــــــــــو
ایـــــــــــــــــــــن آخرین باریِ کـــــه
ازتــــــــــــــــو و چشمـــات میخونم
می ترسیدم از کیش تــــــــــــــــــو
میــــــــــــــــرم و ماتت میمـــــــونم
وقتشه کــــــــــــه من نبـــــــــاشم
تا تــــــــــــــــــو همیشگی بشی
بخند دلــــــــــــــم خوش باشه که
من نبـــــــــــــاشم خیلی خوشی
وقتشه دور بشم مــــــــــــــــن از
دریـــــای شــــــــــــــورِ چشم تو
یــــــــــــادم بـــــــــره روزی بودم
گرمی و نـــــــــــــورِ چشم تــــــو
به دنیـــــــــــــا دل نبسته بـــــود
مردی که عمری خستــه بــــــود
پــــــــــا زدی روی بودنــــــــــــش
دید پـــــــای هیچ نشسته بــــود
دنیـــــــــــا رو از چشمای تـــو
می دید و بـــــــاورش می کرد
هرچی کـه تــــــو میگفتی رو
می شنید و از برش می کرد
وقتشــه دیگــــه نبــــــاشم
تا تو باشـــی تا همیشـــــه
دل به دل جاده میــــــــــدم
دیگه کنـــــــــــــارت نمیشه
کبوتر باران (كاك باران) ملكشاهي 17 / 7 / 91
بقول خانم مهساي (ترانه ) منتظر نقد تک تکتون هستمحتی اگه دوست داشتین دعوام کنید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.