جمعه ۲ آذر
گل سرخ شعری از حسین توسطی(بدرود)
از دفتر بدرود نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ۲۰:۰۳ شماره ثبت ۱۷۷۷۵
بازدید : ۱۳۶۶ | نظرات : ۷۰
|
دفاتر شعر حسین توسطی(بدرود)
آخرین اشعار ناب حسین توسطی(بدرود)
|
گل سرخ
شبنـمِ مست توام اي گــــل ســرخ
تا که بر دست توام اي گــــل سـرخ
تا سحـر بوی تو در جوی من است
بسته برهستِ توام اي گــل ســـرخ
وبسایت "حس تو"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.