جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید سلام احمدی زاده
آخرین اشعار ناب سید سلام احمدی زاده
|
ﻗﺎﻳﻘﻲ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ
ﻫﻤﻪ اﺯ ﺟﻨﺲ ﭼﻮﺏ
ﻫﺮ ﭼﻪ ﺭا اﻧﺪﻭﺧﺘﻢ
ﺑﺴﭙﺮﺩﻡ ﺑﺮ ﺭﻭﺩ
ﺩﺭ ﺷﺒﻲ ﻃﻮﻓﺎﻧﻲ
ﺁﺳﻤﺎﻧﻲ ﺗﻴﺮﻩ
ﺑﺎﺩﻟﻲ ﭘﺮ ز اﻣﻴﺪ
ﺩﺭ ﺭﻫﻲ ﻃﻮﻻﻧﻲ
ﻫﻤﻪ ﮔﻨﺠﻢ ﺭا
ﺣﺎﺻﻞ ﻋﻤﺮﻡ ﺭا
ﺑﺎ ﺧﻴﺎﻟﻲ ﺑﺎﻃﻞ
ﺑﺴﭙﺮﺩﻡ ﺑﺮ ﺭﻭﺩ
ﻫﻤﻪ اﻣﻴﺪﻡ
ﺑﺸﻜﺴﺖ ﺑﺎ ﻣﻮﺟﻲ
ﻃﻌﻢ. ﺷﻴﺮﻳﻦ ﺧﻴﺎﻟﻢ
ﻏﺮﻕ ﺷﺪ
ﺩﺭ ﺁﺏ ﺭﻭﺩ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.