جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید سلام احمدی زاده
آخرین اشعار ناب سید سلام احمدی زاده
|
ﻋﺸﻘﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﻮﺱ اﺳﺖ
ﻫﻤﻴﻦ ﺑﺮاﻱ ﻣﻦ ﺑﺲ اﺳﺖ
ﺳﺎﻻﺭ ﻣﻦ ﻫﻤﻨﻔﺴﻢ
ﺩﻧﻴﺎ ﺑﺪﻭﻧﺖ ﻗﻔﺲ اﺳﺖ
اﻱ ﻫﻤﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﻦ
ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻮ ﻣﺮا ﺑﺲ اﺳﺖ
ﺩﺭﺩﺕ ﻫﻤﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﻥ ﻣﻦ
ﺭﺳﻤﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﻛﺸﺘﻦ اﺳﺖ
ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺘﻲ ﻣﻴﺸﻮﻡ
ﺑﻲ ﺗﻮ ﺟﺎﻳﻢ ﺑﺮﺯﺥ اﺳﺖ
اﻱ ﻋﺎﺷﻘﺎﻥ ﻧﻴﻨﻮا
ﻋﺸﻘﻢ ﻫﻤﻪ ﻛﺮﺑﻮ ﺑﻼﺳﺖ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.