سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
زبانِ تو پر از احساسِ ناب است
ولی دریایِ عشق تو سراب است
اگر خواهانِ عشقی عاشقم کن
دلم از حسّ سردت در عذاب است
مرا از آتشِ عشقت بسوزان
نگو عاشق شدن نقشی بر آب است
تو شاهِ قلبِ من شو ماتِ عشقم
که قلعه بی وجودِ تو خراب است