يکشنبه ۴ آذر
امید رفت... شعری از زهرا وحدتی(صوفی)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ۱۵:۲۹ شماره ثبت ۱۷۳۷۲
بازدید : ۱۳۹۹ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر زهرا وحدتی(صوفی)
آخرین اشعار ناب زهرا وحدتی(صوفی)
|
امید رفت و به دل مانده آرزو ای اشک
فقان که بازنگردد به هیچ رو ای اشک
چو قاصدک به هوای امید میگردیم
اگر چه باز نیاید به جستجو ای اشک
امید چشم هنر خفته در دل این خاک
به دودمان ادب تسلیت بگو ای اشک
دلم گرفت و مرا ذوق گفتگویی نیست
بیا و عقده ی غم را ز دل بشور ای اشک
ببار و خاک سیه را بهم بپاش آخر
امید رفته ی مارا چو ما بجو ای اشک
قسم به حرمت باران قسم به بخشش ابر
بیا ببار مرا قدر صد سبو ای اشک
امید و لحظه ی دیدار ای دریغ از ما
نمیرسد خبر از او ز هیچ ای اشک
فقان که مرده پرستیم ما دیر میفهمیم
بریز اشک ندامت به خاک او ای اشک
(به مناسبت سالروز در گذشت مهدی اخوان ثالث)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.