يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر شکوفه مهدوی (بهارانه)
آخرین اشعار ناب شکوفه مهدوی (بهارانه)
|
مـن از تـو نازنین غـافـل نمی شـوم
دیـوانـۀ تـوام ... عــاقـل نمی شـوم
دور از رخت مـرا صبـر و قـرار نیست
چون بی وجـود تو کـامل نمی شوم
دایم به کـوششم در جستجـوی تو
یکدم ز جدّ و جهد کـاهـل نمی شوم
چون موج سرکشم موّاج و پـرخـروش
بس پُر تلاطمم ... سـاحل نمی شوم
عشقت چنـان مـرا کـرده اسیـر خـود
کز تو به غیـر تو مــایـل نمی شوم
آیینه ی منی ... در تار و پـود مـن
کس بین تو و خـود قائل نمی شوم
بی بودنت ز عمر ما را نصیب نیست
وانگه که بـا منی زائـل نمی شـوم
دست نیـاز من بگشـوده سـوی تو
جز تو ز دیگـری سـائل نمی شوم
پرپر شکـوفه گشت تا محـو تو شود
بیـن خـودم و تو حـائل نمی شوم
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸
ضمن تشکر از نظرات تشویقی و انتقادی
همه ی عزیزان آنچه که در بالا مشاهده
می کنید ویرایش تازه ای از شعـر اصلی
منه که نظرات پیشنهـادی و اصـلاحی
استاد گرانقدرم جناب آصف در آن اعمـال
شده و در حقیقت محصـول مشترک
شاگرد و استاده . ضعفهایش را به پای
این شاگرد ناچیز و محاسنش را به پای
استاد ارجمندم بگذارید .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرین و ماشاالله به شما
موفق و موید باشید