پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر شکوفه مهدوی (بهارانه)
آخرین اشعار ناب شکوفه مهدوی (بهارانه)
|
{ تقدیم به آیینه ی تمام نمای وجودم }
خـواهـم که شـوم ز غصّـه و غـم آزاد
خــواهم که دل ِ خـویش بسـازم آبـاد
شک ره ندهم به قلب خـود من دیگـر
زین پس من و عشـق؛ هـرچه بادا باد!
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.
پای از سر کــوی تـو کشیـدن نتـوان
دل از تـو و مهــر تـو بـُریـدن نتـوان
در جستجـــوی راه ِ هـــدایِـت دیـدم
جـُز عشــق طـریقتی گـُزیدن نتـوان
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸
ای یار تویی همـــره دیـرینـه ی من
سرشار ز مهـر تو شـده سینه ی من
آرام آرام در تـو خــود را دیــدم
بی آن که بفهمم شُدی آیینه ی من!
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.
عزیزان سخن دلم را فقط گـوش کنید :
" این بار لطفـا بیخیـال نقد "
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.