جمعه ۲ آذر
بحر هزج مزخرف مضحک شعری از احسان کاظمی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ۱۰:۱۵ شماره ثبت ۱۷۳۱۹
بازدید : ۶۴۱ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب احسان کاظمی
|
شعر را باید گفت
شعر را باید کشید
من تمام وزن شعرم بی تو ، بی وزن شده
من ردیف قافیه هایم یک یک از تو تفریق شده
شده ام یک شاعر
وزن شعرم همچون بحر هزج
مضحک و مسخره و گنگ شده
شده ام بحر مخرب که کمی از تو فقط یک ذره
بین ابیات وجودم وزنش ، سست و بیرنگ شده
شده ام بحر طویل پرم از حرف و تصنع سر ریز
اما اکنون در همین لحظه حال
می توانم بی وزن،بی تو و قافیه و سجع و ردیف
آخر شعرم را مثل یک جمله ساده به تو تقدیم کنم:
«دوستت دارم من را خواهشا وزن نکن»
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.