شنبه ۳ آذر
جاده ی انحرافی شعری از حامد خلجی
از دفتر کاغذ خیس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ۰۰:۳۲ شماره ثبت ۱۷۲۶۳
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب حامد خلجی
|
به سمت جاده ی انحرافی می روم
این راه من می شود انتخاب می کنم
چشمانم الوده ی یک ماتم می شود
از کنار خطوط نمی توان گذر کنم
باز گرگ ها به انتظارم نشسته اند
هر چند اتومبیل له می کند مرا
این جاده برایم باز امن تر می شود
می روم هر لحظه برایم مرده است
از دست هر چه هست فرار می کنم
هاج و واج در حجم خود گم می شوم
در انتهای راه با خود همراه می شوم
با هر که خواهد بود بر خورد می کنم
سکوت خود را باز می کنم در انتها
با یه لبخند در انتها بوسه می زنم
خیانت نبود این برایم مانده است
باز می کنم درهای که بسته است
در انزوای خود خاموش مانده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.