سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
نامحرم دوست اجتماعی نام گرفت،
تا پیشرفت فکری هیچ دغدغه ای نداشته باشد!
آدم ها از ترس رکودِ فرهنگی
خیلی راحت بالا خانه را اجاره می دهند
تا فرنگی مدلِ با کلاس مُستراح باشد!