جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا محمد زاده (زِلفِشـــه)
آخرین اشعار ناب زهرا محمد زاده (زِلفِشـــه)
|
به نام خدای همین حوالی...
مـــــرا در آغوش بگیــر
ای هَجمه ی بی عبــور بادهایِ وحشی
ای غُــرش بی امان
بِفشار گلوی گُـداخته ام را در یُـورش شـــبگیر زمان
تا فصلِ پنجم ِ دلتنگی
تا مـرزِ خواهش
در شبی جانکاه
دو قدم مانده به بغضِ ماه
در آخرین نبض اقاقی
تا ترک خوردگی دانه ی سُــــرخِ انار
در دلمَــــرگی پاییــز
مـرا در آغوش بگیــــر
فصل چیدن انگــور زمان
در همآغوشیِ مـــــرگ...
پ . ن : با تو هستم ای آسمان به چه می نازی که " نابارورتــرین ابر " این بار جای " باران " آبستنِ " من " است در شبمرگی زمین
ـــــــــــــــــــ
به قلم بارونیم : زِلفِشــه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.