پنجشنبه ۱ آذر
ای ناز .... شعری از امیرحسین مقدم
از دفتر این روزها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۰۶:۲۸ شماره ثبت ۱۷۰۸۷
بازدید : ۱۲۱۸ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب امیرحسین مقدم
|
بنام حیات ...
ما همسفر و همره و همرازِ شـمـــاییم.
ما تشنه نوشیدن آواز شمـــــــــــــاییم.
هرچند که بشــکستــه دلِ دلـشده ی ما ،
صد شُکر، که ما، در دل طـنّــازِ شماییم.
تا مِهر شما، در دل ما جای گرفتست.
ما زخمیِ هر زَخمه از آن سازِ شماییم.
جانا ، غـم هجرانِ شما ، قاتـل جان است.
ما کشـته و هم زنده ، از ایجـازِ شماییم.
ای ناز ، مکن ناز، که از حسرتِ پرواز،
با بال شکسته ، پرِ پروازِ شماییم.
امیر . ح . مقدم « هم قبیله »
دوشنبه . 28 / مرداد / 1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.