جمعه ۲ آذر
مجرم گفت: خدا محکوم به اعدام شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۲۴ شماره ثبت ۱۷۰۴۵
بازدید : ۱۴۸۸ | نظرات : ۲۸۱
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
"از صحبت های عطار به آمنه"
مجرم
خدا را به اعدام محکوم کرد
شعله های گندم گونه خورشید
از دست حوا افتاد
آدم آتش گرفت
فریاد سنگ از قعر زمین
تا
آتش فشان های مذاب حنجره ات
و
سجده های سنگی آدم و حوا
زمین شکنجه می شود
صبر خدا را عجب!
زمین آرامی ندارد
خدا آتش فشان را سنگ پاشور کرد
تو
سنگ های پاشور را نگاه نکن
عذاب زندانی ات می کند
مجرم
خدا را به اعدام محکوم کرد
خدا میدان داد
اما
انقلاب حوا
به آزادی آدم
ختم نشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.