جمعه ۲ آذر
از افق نمایانی(تقدیم به مدیریت محترم شعر ناب جناب احمدی زاده و شاعران عزیز) شعری از حسن درویشی (فاحه)
از دفتر غزلیات فاحه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۱۷۰۲۵
بازدید : ۷۶۶ | نظرات : ۷۴
|
دفاتر شعر حسن درویشی (فاحه)
آخرین اشعار ناب حسن درویشی (فاحه)
|
هوالحی الدی لایموت
از افق نمایانی،همچو ماه، تابانی
عاشقانه میخوانی،آیه های سبحانی
گیسوان گندم گون، کرده آدمی مجنون
می کند بر آن عارض،سجده های شیطانی
ابروان سحرآمیز،از ستمگری لبریز
می چکد از آن لبها،ژاله های روحانی
اشک ها چکاند از مشک،سینه ها دراند از رشک
تیغه های مژگانی،خنده های عرفانی
از تب وجودش مست،هرچه در طبیعت هست
سرسرای چشمانش،موجب پریشانی
بی گمان هراسی نیست،ترس و التماسی نیست
ناخدای قابل را، از هوای طوفانی
از نسیم او مدهوش، دیده و زبان و گوش
قلب و پا و دستان هم،بی قرار و حیرانی
هم کلام و همراهه، با ترانه ی فاحه
زهره و عطارد هم،با نوای پنهانی
تقدیم به مدیریت شعر ناب جناب احمدی زاده گرامی
و همه ی عزیزان و شاعران گرانقدر
بادرود فراوان
فاحه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.