جمعه ۲ آذر
خیال ِ خام شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۱۵ شماره ثبت ۱۶۹۶۲
بازدید : ۱۴۲۴ | نظرات : ۱۹۲
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
گفتی : ...
در امتداد ِ سحر
و نوای ِ ترنم ِ باران
صدای ِ زمزمه بهار می آید
.
با خیالی خام
رفتم به تماشای ِ کوچه های ِ طلوع
آه ...
ای داااااااااااااد ...
.
پس ِ دیواره شهر
فقر را دیدم
و ضجه ها ؛
از پس ِ ظلمت ِ شب پیدا
.
در سراپرده هر کاشانه
سیاهی ، پیدا
و قفلهای ِ اسارت
ممهور به حکم ِ ابدی
.
در ازدحام ِ رسوایی
و تلاطم ِ رقص ِ غرور
سفره های ِ نان
به کمر
.
کودک ِ کار
خسته از قهر ِ طبیعت
و دل
به کین ِ باغبان
.
مادران ِ پیچک ِ مهر
چه غریبانه
کرده شان مسموم
تن سپردن به هر بیگانه.
.
پشت ِ پلکهای ِ افق
ریشه های ِ مضطرب
در خیال ِ
سرو ِ سبزی ، بی خزان
.
ساقه های ِ نیمه جان
با قامتی خشک و خموش
گوش به ظهیر ِ جغد ِ شوم
و بهت زده در رویای ِ سپیدار
.
پلکی زدم ...
از دیده ، گذر کردم
من بهاری ندیدم !!!
خندیدم ... !!! تلخ ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.