جمعه ۲ آذر
فقط با یک نگاه شعری از هادی خدایی(زمین)
از دفتر کینه وعشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۱۶۸۹۱
بازدید : ۶۹۳ | نظرات : ۵۳
|
دفاتر شعر هادی خدایی(زمین)
آخرین اشعار ناب هادی خدایی(زمین)
|
بنشسته تنها
در مسیل سیلاب خشمناک شب
بی تلالو رفته در نسیان آفتاب
سالهاست،
مردی آهنین اراده
بی رقیب، مبارز بیابان بی پایانی شب
به امید درخششی کوتاه
از خاوران،
تا به نور هتاکش
پاره پرده ی شب سازد.
بنشسته
به لبخندی خشکیده
چشمی بسته
به تیر سکوت از کمان شکیبایی
میدرد،دل نگران تاریکی
از بازگشتت
تا به دو طلوع
از دو خاور آسمان
بکوفی سرچنین شبی سرد را
به پولادین تابوتی
در گور فراموشی و بیافراشی
کوهی از نور
بر روی سنگ تاریک مزارش
فقط با یک نگاه
ای آفتاب فرح بخشی
که رمق خسته ی مرد می سنجی
بازای به تعجیلی،
سخت دردیست تنهایی شب.
*نقد آزاد است*
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.