شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
برلب ِفنجان ِسفالی ِپلکهایم
پرنده ای داشت نام تورا
طوری سایه می زد
تا در خواب زلیخا
ازقصرآرزو
کوچ نکرده،
تعبیرم کنی.
......................
آرزونوشت:نقدبلامانع است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.