جمعه ۲ آذر
درخود زبانه مي كشيم شعری از فرزاد شجاع
از دفتر خود را مرور میکنم نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۴:۴۹ شماره ثبت ۱۶۷۶
بازدید : ۷۸۶ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
زاده شدم
بي واسطه كساني كه
درخلوت آغوششان شيطان را آفريدند
وخدا
با تمام احساس
واژه ها را به هم پيوست
تا تاريخ
دوباره به تولدم پيوند بخورد
و مادرم
به عقد آسمان در آيد
آنگاه
فرزند دهم آدم شوم
وقابيل
ازپستان شيطان
خون استفراغ كند
وباز زاده شوم
درواژه هاي باكره
كه حوا را درزنانگي اش دفن كردند و
مادرم دوباره
با آهنگي رقصيد
كه ملائك مي نواختند
اكنون
كجاي الفباي اين خيابان آواز مي خواني ؟
تا من
عبوركنم
ازسلولهايي كه تمام نسل مرا به آتش كشيد
اينك
درخود زبانه مي كشيم .
25/11/89
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.