جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن درویشی (فاحه)
آخرین اشعار ناب حسن درویشی (فاحه)
|
هواللطیف
گناه ما،نگاه اولی بود
نگاهی که نه از روی هوس بود
تموم دنیا تو چشمم گره خورد
برای من،همون یک لحظه بس بود
برو عشق قشنگم زندگی کن
تو این بن بست،من تنها میمونم
یه گوشه از ته قلبت میشینم
تاروز مرگمم اونجا میمونم
بیا یکبار هم مثل قدیما
دوتا هم بازی تو کوچه باشیم
بیا باور کنیم بازی تموم شد
حالا باید تو راه خونه باشیم
تو راه خونه های بچگیمون
که رو به آسمون عشق وا بود
همون اول مسیر خونه هامون
قد هفت آسمون از هم جدا بود
واسه موجی که تو قلبم به پا شد
تا دنیاست ساحل آرامشی نیست
واسه یک عمر با تو زنده بودن
دیگه هیچوقت تو قلبم خواهشی نیست
بذار این آدمای خشک و مغرور
بگن اینم سزای عشقبازی
نمیتونن حال مارو بفهمن
باچندتا جمع و تفریق ریاضی
تقدیم به همه ی شما عزیزان
بادرود
فاحه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.