دوشنبه ۵ آذر
|
|
زندگی تلخی, تکرارِ, همین ثانیه هاست
زندگی تکرار, پُر احساسی از خا طره هاست
زندگی ارامشی سخته ولی با ارزش,
بندگی کردن برای زندگی بی ارزش,
پاک باش و بندگی رو سر بگیر
کوچه ی این زندگی رو در بگیر
پا کیه این عشق رو اغاز کن
این خدای, هستی و احساس کن
مومن, بی عشق از روحش جداست
حکمت, این زندگی پس در کجاست!!!
ادمی در روز خلقت زاده شد
عشق حوا هم به قلبش داده شد
عشق حوا بر دلش ایجاز کرد
دربه روی لطف و رحمت باز کرد
در بهشتی که تمام زندگی
ساده می شد از برای بندگی
ادمی را عشق حوا کور کرد
از محبّت بر گنه مجبور کرد
پس خدا این عشق را احسنت گفت
و برای امتحان, عشق گفت
ادمی از جنّتم بیرون شدی
از بهشت و نعمتم بیرون شدی
در زمینی که سراسر خاکی است
زندگی در عمق جانش جاری است
می توانی فرصتی را سر کنی
تا دوباره عشق را باور کنی
ادمی هم بر زمین پرواز کرد
زندگی را بر زمین اغاز کرد
پس بدان؛ در راه دل سر می دهیم
امتحان, عا شقی پس می دهیم
رضا شهبازی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.