جمعه ۲ آذر
بهار عشق شعری از مرضیه قدسی
از دفتر سپیدانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۳۵ شماره ثبت ۱۶۴۱۱
بازدید : ۹۰۳ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قدسی
|
قندیل بسته احساسم
چله تابستانه
نیازش نیست گرمی آفتاب
بهار عشق میخواهد
تا دوباره شکوفه کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.