جمعه ۲ آذر
حدیث کسا (قسمت اول ، تقدیمی به همه سادات خصوصا استاد حاج فکری عزیز) شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۰۴:۲۸ شماره ثبت ۱۶۳۷۵
بازدید : ۱۲۵۱ | نظرات : ۱۴۱
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
در خبر آمد که زهرای بتول
یک کسا آورد از بهر رسول
چون گهر پیچید بابا در نیام
تابش رخسار او ماه تمام
ساعتی خیره شدش بی گفتمان
تا که سبط اکبر آمد شادمان
وه چه بویی، نکهتی جنت نشان
بر مشامم آمد از هفت آسمان
مادرم بوی محمّد آمده
گوییا از باغ سرمد آمده
گفت مادر: جدّ تو زیر کسا ست
با خدای خویش مشغول دعا ست
چون حسن نزدیک پیغمبر دوید
بعد خواهش در کسا ماوا گزید
آمدند از بعد او زیر کسا
یک به یک قدوسیان آل عبا
گرم شد کانون عشق لایزال
عرش اعلا از صفایش در سوال
این همه مهر و دعا از کیستی؟
این نشان ها از بشر ها نیستی
گفت با آنها خداوند جلیل
فاطمه باشد بر این سودا دلیل
فاطمه با احمد و با مرتضی
در کنارش خون حق با مجتبی
آتشی در چرخ نیلوفر زدند
عرش را با ربّنا گوهر زدند
عباسعلی استکی 92/5/13
حدیث کسا جهت عرض ارادت به ائمه هدی(ع) ، رفع گرفتاری و شفای بیماران قرائت میشود
لطفا این حدیث را با معنی آن جهت شفای بیماران و رفع گرفتاری های مسلمانان خوانده و سپس با توجه به معنی آن این سروده را بخوانید .
التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.