جمعه ۲ آذر
... شعری از صدیقه (رها راد)
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۲ شماره ثبت ۱۶۱۶۵
بازدید : ۱۲۹۴ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر صدیقه (رها راد)
آخرین اشعار ناب صدیقه (رها راد)
|
خوب یادم هست برق آن نگاه
هست در گوشم صدای رعد آه
گریه های بی صدایم را هنوز
کوه های خنده ای از جنس کاه
خوب یادم هست شیدایت شدم
با امید لحظه هایی گاه گاه
دستهای بی نصیب خسته ام
روزهایی بیشتر از سال و ماه
هست یادم لرزه های عاشقی
قلب سردم زیر آوار سیاه
من زلیخای تو بودم یوسفم
از همان روز ازل در بند چاه
من به مجنون درس عشق آموختم
من به عشق تو گدا بودم تو شاه
دستهایم از تب عشقت یخ است
چشم هایم تا ابد اما به راه
نیستی و هست من از هست توست
زنده ام با یاد برق آن نگاه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.