پنجشنبه ۱ آذر
سبزینگی ِ نگاهت شعری از فرهین رام
از دفتر لحظات دلتنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۰۴ شماره ثبت ۱۶۰۸۱
بازدید : ۱۱۸۰ | نظرات : ۲۰۴
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
من هستم و کوه ...
با مرغکان ِ سکوت
که از طواف ِ خورشید می آیند
من هستم و رنگین کمان...
با اقاقی ، و یک سبد آویشن
که از میهمانی ِ باران می آیند
و پروانه تر از همیشه در ترسم
مابین ِ آشفتگی دو احساس ؛
گاه ، چون شاخسار ِ بید
که زمزمه می کند رقص ِ باد را
گاه ، چون مسافری خسته
مضطرب از همراهی بی کوله
دلتنگی... ؛
در رد پای ِ سایه شرجی
بر جای می ماند
آنجا که زودگذر است
ابر ِ حضور
غربت ِ جاده ها را ؛
به حرمت ِ آفتاب ِ وجودت
پیاده می پیمایم
که سبزینگی ِ نگاهت
تلنگری بود
بر حباب ِ تنهایی ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.