پنجشنبه ۱ آذر
اگر بیایی شعری از نسیم
از دفتر عاشقانه های من وتو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۱۶۰۵۰
بازدید : ۹۵۸ | نظرات : ۶۷
|
|
به کوچه های دلم از پی تو میگردم
نکند مرا بسپاری به خواب های هزار
و خود نیز ارام بروی به شالیزار
نذر کرده ام اگر تو بیایی
اگر برایم باز هم شعرهای تازه بگویی
اگر بگویی که خوبی
اگر بگویی که ملالی نیست
جز دوری من
اگر بگویی که آسمان دوباره آبی خواهد شد
اگر بگویی طلوع ستاره زیبا خواهد شد
اگر بگویی تو ماه تمام شام های من خواهی شد
اگر بگویی دریا لبریز شوق خواهد شد
و غرق غصه هایم را جشن خواهیم گرفت
اگر تو بگویی..اگر تو بیایی
نذر کرده ام تمام دنیا را نور ببارم از مهربانیم
ببخشم کسی را که مرا شکست
ببوسم کسی را که مرا گذشت
دعا کنم کسی را که نفرینم کرد
پرواز دهم کسی را که بالم را شکست
و به تمام دنیا مهربانی خواهم کرد
و عشق میورزم به مهربانیم
فقط تو بیا
تا با تو تا اخر دنیا بروم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.