پنجشنبه ۱ آذر
تو چه کار میکنی؟ شعری از نسیم
از دفتر عاشقانه های من وتو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۴۶ شماره ثبت ۱۶۳۵۳
بازدید : ۱۱۳۳ | نظرات : ۱۳
|
|
غرق می کنم
خیالم را
درعطرخاطره هایت
توچه کارمی کنی ؟
می روی تا طعم یادمراازلبهایت بگیری ؟
یارنگ عشق راعوض کنی .؟
می روی شب راقاب بگیری وبردیواردل من آویزان کنی یاروزرازندانی ؟
نه .نه نمی توانی
من نگاهت را بوسه باران کرده ام
تو نمی توانی پشت سنگر هیچ بهانه ای مخفی شوی
من بستری برایت بافته ام ازیاس و پونه
وآغوشم رابرنگاهت دوخته ام
می خواستی مرابه معراج ستار ها ببری
ودرجلوی آینه ها
وکانون نورها
منتشرکنی
اما رفتی
تا من دوباره
راههای رفتنت را ببندم و دوباره و همیشه درکنارت باشم
پشت سرت
روبه رویت
میان پنجره
دردالان انتظار
با تشکر از استاد عزیز خانم مریم شجاعی بزگوار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.