پنجشنبه ۱ آذر
تمام خودم را در تو می بینم شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۸:۲۶ شماره ثبت ۱۵۹۰۹
بازدید : ۶۷۶ | نظرات : ۹۶
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
مانند گلی پیچ شدی
تنم را محکم...
تا به نیمکت دلم بنشینی
حالا من
تمام خودم را در تو می بینم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.