جمعه ۲۵ آبان
ابر وباد و مه و خورشید و فلک شعری از نادر اقبال
از دفتر ابتدا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۱۳ شماره ثبت ۱۵۸۴۸
بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب نادر اقبال
|
ابر وباد و مه و خورشید و فلک
همه بر وفق مراد ما بود
نه غمی بود ، نه دردی
که آزار دهد
به وجود من وتو
خوش و خرم بودیم
وچه بسیار نترس
دید ما از دنیا
با نگاه دگران
فرق بسیاری داشت
روز و شب ، گوش وزبان
بود ، مشغولِ کلام من وتو
آنزمان کاش که ما
اندکی اهل نوشتن بودیم
می نوشتیم به روی کاغذ
آنچه را می گفتیم
آه ، این کار نکردیم وگذشت
ناگهان پاک شدند
همه از خاطر تو ، اندکی از سر من
گاهگاهی در اندیشه خویش
به خودم می گویم
شاید اینها ، همه خوابی بودست
یا خیالات من ِ سر گردان
لیک با دل چه کنم
همه تصویر و صداها
در آن حک شده است
واز آن پاک نگردد هرگز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.