جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
هرروزصبح
در بخارلبخندی ملیح
که ازپشت عصرمی وزد
مردی
کنار آینه دود می شود،
پیوند می خورد
به فاصله میان خود وآینه
چند سال بعد
دختری متولد می شود
میان آینه ودود.
پرمی شود
این سبد ازعصر،
هرروزصبح .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.