جمعه ۲ آذر
غفلت شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۱۲ شماره ثبت ۱۵۸۳۴
بازدید : ۹۲۰ | نظرات : ۱۷۸
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
تیر خلاصی را بزن
تا ضمیر ناخودآگاهم
از خواب غفلت های بی تو بودن
اندکی بیدار شود.
بزن،
تا لحظه عاشقی را بار دیگر
در کمال آرامش
با تو تکمیل کنم،
ای خدای مهربانم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.