جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر یاسمین بازیار(صحرا)
آخرین اشعار ناب یاسمین بازیار(صحرا)
|
شبی افسون چشمت را به روی دفتر اوردم
کشیدم حالت چشمت ترانه ها سر اوردم
چه چشمان دل افروزی چه ناز خانمان سوزی
به شوق یک نگاه خود دو لبهایم به هم دوزی
تجسم کردمت اینک میان دفتر پاکم
بیا جانا که هر لحظه به پیش پای تو خاکم
بیا کاغذ جدا کردم ز سینه قلب دفتر را
گذارم در کنار خود نگار و خواب و بستر را
تو بر خیز از سپیدی ها جهان را پر ز حیرت کن
نشین بر بستر خوابم فضایم را تو خلوت کن
بکش دستی ز خوبی ها به روی چهره ی غمگین
به جان اور تو جسمم را نما چشمان من رنگین
بکش دستی به موی من سپیدی از تنش بر کش
بزن بوسه به رخسارم ز عشقم جرعه ای سر کش
تو غوغا میکنی جانا اگر یکباره بر خیزی
که بنیاد غم و رنجم به یکباره فرو ریزی
درونت ادمیت هست به پا خیز مرد رویایی
وجودم را نگارین کن سر اغاز شکیبایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.