شنبه ۳ آذر
عبرت شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴ شماره ثبت ۱۵۷۱۸
بازدید : ۱۱۰۲ | نظرات : ۲۰۰
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
رویای پیری
در کودک درونم
خردسال شد
و چون نوزاد چند روزه
آغاز زندگی را گریه کردم.
بعد از خوردن فریب دنیا
جشن شادی را
در تابوت برگذار کردم
تا درس عبرت شوم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.