پنجشنبه ۱ آذر
شمع نیمه جان ... شعری از منیژه ضیغمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۱۸ شماره ثبت ۱۵۵۶۰
بازدید : ۹۰۶ | نظرات : ۸۹
|
آخرین اشعار ناب منیژه ضیغمی
|
زبان در دهانم سوخت
از سکوت لرزانم !
فرو ریختم در خویش
با آرزوی
یک حنجره فریاد ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.