جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
این ترانرو سال پیش در چنین روزی دخترم ندای اسدی
برای حقیر سرو د ند خواستم باز تشکر کرده باشم دخترم ممنون این ترانه در سایت موجود میباشد
----------------------------------------------------------------------
توجزیره ترانه پادشاه عشق تو هستی
همه لحظه روبرومی سر سجده ام تو هستی
تو ترانه هات لطیفه واسه قلب من عزیزه
نگی دخترت اومده دوباره زبون بریزه
دوست دارم رنگ چشاتو سرزمین ترانه هاتو
دوست دارم زنگ صداتوخوشی ترانه هاتو
تو روزائی که نشستی ترانه دل رو
دل ندای عاشق رو با ترانه هات ربودی
چی بگم از واژه هائی که پیش تو کم میارند
توی دنیای ترانه هرچی دارند از تو دارند
بزار دستاتو ببوسم با یه دنیا عشق و احساس
دیدنت برام عزیزه مثل خوابه مثل رویاست
به امید روزائی که لحظه برق تو چشمات ببینم
واسه تو یاس های دنیارو روز من به جینم
من ترو می سپارم دست خدای مهربون آسمونی
الهی صد سال دیگه بیدل من زنده بمونی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.