جمعه ۲ آذر
ترمینال شعری از محمدمهدی اورسجی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۲۴ شماره ثبت ۱۵۵۰۰
بازدید : ۷۸۶ | نظرات : ۷۷
|
دفاتر شعر محمدمهدی اورسجی
آخرین اشعار ناب محمدمهدی اورسجی
|
ترمینال
صندلی خالی پشت سر راننده
آینه , بوق
صدای شاگرد شوفر
ترمینال
پر از صندلی های بی مسافر
پر از اتوبوس های منتظر
پر از تو
پر از من
پر از هیچ
پر از صدای مسافرِ سفر کرده در باران
ترمینال
صندلی خالی پشت سر راننده
بوق , صدا و صدا و صدا
بوی مسافر رفته از یاد
صندلی خالی منتظر مسافر
صدای بوق و تابش نور از آینه
ترمینال
صندلی خالی پست سر راننده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.