جمعه ۲ آذر
معلول توانمند شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ۰۳:۵۱ شماره ثبت ۱۵۳۸۱
بازدید : ۱۱۴۶ | نظرات : ۱۰۲
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
تقدیم شده به معلولین و جانبازان عزیز
خصوصا شاعران فرهیخته هادی بیابانی و واهه آرمن
مرا در کودکی دل مهربان بود
دو پایی سرکش و آهو رمان بود
به روی تور والیبال کوچه
دو دستم ساق دوش آسمان بود
به ناگه تب به جانم شعله افکند
تمام دست و پایم نیمه جان بود
از آن پس طاقت رفتن ندارم
دو پایم بی عصب بی استخوان بود
کناری دور از بازی مکانم
عصا و گوشه گیری آشیان بود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااا