پنجشنبه ۱ آذر
شراب شعری از حامد شریفی(عرش)
از دفتر زندگی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۵۹ شماره ثبت ۱۵۱۸۳
بازدید : ۱۵۲۳ | نظرات : ۲۸۹
|
دفاتر شعر حامد شریفی(عرش)
آخرین اشعار ناب حامد شریفی(عرش)
|
تقدیم با عشق
****************************
آن موقعـــــــــی که شدم مست ز ِ شـــــــــراب
خراب شـــــــــدم زغم عالم خرابهِ خــــــــــراب
می آن نیســـــــــــت که شوی ز ِ او مســــــــت
می رُخ ِ یــــــــــاریست که شوی مستهِ مســـــــــت
خالــــــــــق منان که نَچشید ز ِ شــــــــــــراب
نشد مـــــــــانند منه در به در خرابهِ خــــــــــراب
اگر هـــــــــــمه عالم میکردی حـــــــــــرام
نمیرسَد ز ِ شراب که کردی حرامِه حـــــــــــرام
شریفی 92/04/20
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.