پنجشنبه ۱ آذر
باز بوی رمضان می آید شعری از حامد شریفی(عرش)
از دفتر اهل عرش نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ۲۰:۳۰ شماره ثبت ۱۵۰۶۹
بازدید : ۱۱۷۵ | نظرات : ۲۶۵
|
دفاتر شعر حامد شریفی(عرش)
آخرین اشعار ناب حامد شریفی(عرش)
|
سلام و درود بر تمــــــــام دوستان عزیز
مــــــــــاه رمضان مـــــــــاه مهربان مـــــــــاه برکت خداوند متعال بر تمام بنده های خوش ایمــــــــــان
<<مبارک باشد>>
باز بوی رمضان شد تقدیم تمام دوستان عزیز
::::::::::::::::::::::::::::
باز هـــــــم به گوش صدای ربنــــــا می آید
باز هـــــــم بوی مهرُ بوی آشنـــــــا می آید
مژده که رمضان شد و ماه رحمت اللهی رسید
باز هـــــم به مَشامَم بوی عطر رحمتـــا می آید
شبهــــــــا پر برکت ُ خیابان هــــــا شلــــــوغ
باز هـــــم از هر سو صدای لا تُزِع قلوبنـــــــا می آید
دستها به سوی خدا آمد اند در قنوت انگـــــــار
باز هـــــم از چشمها ناله ی اشکهـــــــا می آید
شریفی 92/04/16
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.