جمعه ۲ آذر
حرف آخر شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۵۶ شماره ثبت ۱۵۱۶۳
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
به سیم آخر می زنم
با هزار حرف نگفته
و هزار رویای ندیده
و کرور
کرور رویای ناخوانده
.
.
.
مشق عشق می کنم
پشت لبانت
مستی فردا و
پیچیدگی کوچه های خاک بر سر
دست هایی کوتاه
و حلاوتی
بر اوج
.
.
.
عشق را مرور می کنم
با تولد بوسه ات
آبستنی نگاهت
و طغیان خشمت
اگر
بی دست و پایی من بگذارند
.
.
.
با تولد سیاهی زار خواهیم زد
بر سر راه های چکنم
تا
پوسته ها را یکایک یشکنیم
و در
بخشیدن سایه های بی وفا
به دیوارهای خسته
تکیه نکنیم
.
.
.
باید
دل بی قرار ماه را باور کنیم
و سرسپردگی مهتاب را
وقتی شب
مهره مار را
در چشمان خورشید می کارد
برای تولد
رنگین کمان
و تلخی فردا را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.