جمعه ۲ آذر
حیات شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ۱۵:۴۶ شماره ثبت ۱۵۱۱۱
بازدید : ۱۰۱۷ | نظرات : ۸۳
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
کفشدوزک
کفش هایش را آویخت
تا حیات،
وحشیانه بِتازد.
راز بقا
در خاطراتِ پاکِ تخم مرغ
لو رفت،
و کاشفِ این شعر
برای زنده ماندن،
حیات را در کمالِ آرامش، دار زد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.