يکشنبه ۴ آذر
نظر نمی کند شعری از شیدای یاس
از دفتر ماه گرفتگی نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ۱۴:۴۲ شماره ثبت ۱۵۱۱۰
بازدید : ۸۸۱ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب شیدای یاس
|
صدبار می میرم و هر بار هم , جان خطر نمی کند
از حصار پوسیده ی تابوت تن ،چرا گذر نمی کند
در سرشت تر چشمان عشق ، آشیانه می بافم
در حریم نفسش خیمه زنان ،یار نظر نمی کند
ستاره های آسمان خیال ،به عمد آوار می شوند
خیره در آتش نگاه می شوم ،شعله حذر نمی کند
در کمان گنبد طلاییش ،سوله های مست قلب
بال می شود ، اما ، کبوترم دگر سفر نمی کند
به التماس پرواز هر دعا ، هزار تکه می شوم
هر تکه فرو در پرده های شب ،کسی سحر نمی کند
تیره به رعد موج های کبود،مغز دل آشوب شدست
ناله های گوش خراش وجود، خاک به سر نمی کند
درد می کند روح خسته ام آژیر می کشد ولی حبیب
از میله های خاکی عبور زمین ، به در نمی کند
گرفتار به تمنای باور باران ، محو می شوم
به دلهره کند می شود زمان ، یار نظر نمی کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.