يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
ببار ای چشم بارانی ببارو غصه را کم کن
هزاران شکوه دارددل ببارو ناله را کم کن
از ان روزی که دل گشته اسیر چشم ان اهو
دل شیرم ندارد تاب تنهایی ببار وغصه ها کم کن
میان این همه ادم شده یارم به خلوتگه
فقط یادوهوای اوببارو درد من کم کن
ببار ای اشک چشمانم مثال ابر بارانی
بدون تو نمانم من ببارو شکوه ها کم کن
دل رنجورمن گشته فقط محتاج لبخندش
به دل چون اتشی دارم ببارو شعله را کم کن
زمن اینگونه میخواهد فراموشش کنم دردا
زحرفش غصه ها دارم بباروعمر من کم کن
خداوندا
دستان آلوده ام به آسمانت نمیرسد و شرم دارم از بلند کردن انها بسوی تو
اما تو کریم و رحیمی .
عزت عزیزان و سلامتی دوستانم را در استانه ماه مهمانیت ماه بخشش و
آمرزش از تو خواهانم .
آرزومند آرزوهایشانم به تو می سپارمشان .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.