جمعه ۲ آذر
شکل های قبیح شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر رنج بیژن نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۲ ۰۲:۱۸ شماره ثبت ۱۴۹۳۰
بازدید : ۹۴۶ | نظرات : ۷۶
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
این همه نفس ها که می دمم به روح خشک
کدام اسکلت رویش می کند شکسته را
از من صلیب نخواه، دار پوسیده استخوان
فوت مسیح نمی خواهد روح گسسته را
آتش بیار معرکه، ابلیس دون شده
گرزهای آتش و خیل اشباح خسته را
این شکل های قبیح به احتضار مردگان
خرسند می کند دوزخیان خجسته را
حال ،نهیب خنده های وحشت زگور کیست
خُرناس سگان دو کله ی بند رسته را
کفتار و کرکس و لاشخور تشنه تر شدند
ازقبر ها ، بیرون زده مرده ی نَشُسته را
گنداب نوشته ای ، حال اجساد خفتگان
آی ،بیژن ببند دهان افسار نبسته را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.